E-poe ostuinfo

E-poe kasutustingimused ja ostuinfo

1. Üldine

a)  Käesolevad müügitingimused reguleerivad Gerli Merisalu Kullassepatööd OÜ (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid www.gerlimerisalu.ee/shop veebikeskkonnas (E-poes).

b)  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

c)  Ettevõtja jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatused kajastatakse www.gerlimerisalu.ee/shop veebilehel.

2. Hinnad

a)  Toodete hinnad on toodud toodetelehel ning hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

b)  Toodete hinnale ei lisandu kohaletoimetamise tasu.

c)  Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).

3. Ostu sooritamine

a) Vali välja sobiv toode.

b) Kui oled veendunud, et toode Sulle sobib, lisa see ostukorvi – “Add to basket”. Hiljem saad ostukorvile klikkides oma valikuid muuta ja tühistada. Ostukorv on Sulle kogu aeg näha lehe üleval paremas nurgas või vasakul kodulehe menüüs.

c) Kui oled tooted välja valinud, siis liigu edasi valikule “View basket” või vasakult menüüst “Ostukorv”. Seejärel vali „Check out with PayPal”.

d) Täida ära “Maksja andmed” lahtrites kõik kohustuslikud väljad.

e) Kohaletoimetamise aadressi lahtritesse lisa oma nimi ja Smart Posti või Omniva pakiautomaadi asikoht kuhu soovid saadetisele järgi minna (ei ole kohustuslik sisestada pakiautomaadi täpset aadressi, piisab kui aadressiväljale kirjutad näiteks: Järve keskuse Smartpost ja linn: Tallinn).

f) Teosta makse PayPali turvalist ostukeskonda kasutades. Tasumine ei eelda PayPali konto olemasolu. Sisesta maksekaardi andmed PayPali lehele vastavasse lahtrisse.

g) Kui kõik kohustuslikud väljad on korrektselt täidetud ning tellimuse sisu on üle kontrollitud, vajuta nupule „Pay“.

h) Peale tellimuse esitamist saadetakse Sulle tellimuse arve e-mailile.

4. Kohaletoimetamine

a) Kauba saatmine Eestis on kliendile tasuta. Pakk saadetakse Omniva ja Smartposti pakiautomaati.

b) Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse täitmisest. Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

5. Tagastamisõigus

a)  Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

b)  Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.

c)  Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile kliendi poolt tasutud summa Kliendi pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul peale toodete tagasi jõudmist Ettevõtjale.

d)  Kauba tagastamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud.

e)  Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil tellimused@gerlimerisalu.ee 10 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul.

6. Pretensioonide esitamise kord

a)  Ettevõtja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

b)  Ettevõtja ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena ning puuduste eest, mis on tekkinud toote tavapärasel kasutamisel loomuliku kulumise tõttu.

c)  Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient sellest koheselt Ettevõtjat teavitama meiliaadressil tellimused@gerlimerisalu.ee pretensioonist, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

d)  Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Ettevõtja kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Ettevõtja Kliendile kauba eest tasutud summa Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

e)  Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

f)  Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

7. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

a)  www.gerlimerisalu.ee/shop lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

b)  Krüpteeritud andmeside ostude eest tasumisel tagab Kliendi andmete turvalisuse ja neile puudub Ettevõtja poolne ligipääs.

c)  Kliendi poolt esitatud isikuandmeid, mis on Ettevõtja saanud Kliendi poolt ostu sooritamisel, on kaitstud ja neid töödeldakse vastavalt Isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.